Începând de astăzi, Școala Grigore Moisil, din Năvodari,jud.Constanța  poate adăuga un nou titlu care îi demonstrează excelența în educație și devotamentul față de elevi: Școală eTwinning!

Timp de patru ani, profesorii și elevii au întreprins o serie de proiecte în cadrul platformei eTwinning, au câștigat certificate de calitate naționale și internaționale care le atestă munca depusă și au obținut titulatura de școală eTwinning pentru școala noastră.

Le mulțumim pe această cale actualilor și foștilor elevi și profesorilor coordonatori care au făcut posibilă această reușită.

preloadergmoisil

 

ȘCOALA GRIGORE MOISIL NĂVODARI,  NOi PROIECTe   E- TWINNING

 

9 MAI 2024, ZIUA e-TWINING

?‍?Un program pentru profesori
eTwinning facilitează accesul profesorilor la un mediu virtual de colaborare şi de schimb de experienţă, la parteneriate cu alţi profesori şi la activităţi de formare profesională, alături de colegi din ţările europene.
?‍?Un program pentru elevi
Prin participarea la proiecte de eTwinning (înfrăţire online între şcoli), elevii au posibilitatea să comunice cu alţi elevi din ţările participante, să afle elemente de specific cultural sau de specific al educaţiei în ţările partenere, să înveţe utilizând noile tehnologii şi să îşi perfecţioneze competenţele de comunicare în limbi străine.
?‍❤️‍?Un program pentru comunitate
Înfrăţirea online a şcolilor poate fi însoţită de înfrăţirea comunităţilor. Unele localităţi au decis să se “înfrăţească” şi completeze comunicarea şi cooperarea online prin alte proiecte – vizite, activităţi culturale pentru adulţi etc.
?‍?Despre platforma eTwinning
?Lansat în 2005 drept componentă fundamentală a programului eLearning al Comisiei Europene, eTwinning a devenit parte integrantă a Erasmus+, Programul Uniunii Europene pentru Educație, Formare, Tineret și Sport, începând din 2014.
Acțiunea se adresează tuturor şcolilor din învăţământul preuniversitar, tuturor profesorilor, indiferent de disciplina predată, directorilor de unităţi şcolare şi inspectorilor şcolari.
?‍??‍??‍?La nivelul Școlii Gimnaziale „Grigore Moisil” Năvodari, proiectul își propune mai multe activități conform calendarului. Ele se desfășoară în lunile martie, aprilie și mai 2024.
preloadergmoisil

PROIECTUL e-TWINING

MY FIRST STORY BOOK

Facem o cărticică de povești pe parcursul a mai multe activități:
1. observarea unei plante și desenarea acesteia
2. ⁠scrierea poveștii plantei observate
3. ⁠observarea unui animal în mediul său și apoi desenare
4. ⁠scrierea poveștii despre animalul ales
5. ⁠un desen din imaginație
6. ⁠scrierea poveștii imaginate
7. prezentarea cărții

preloadergmoisil

PROIECTUL eTWINING

CODING WITH MORSE ALPHABET

Învățăm să scriem în codul morse litere și numere, sinonime, antonime, facem puzzle și brățări.

preloadergmoisil

ȘCOALA GRIGORE MOISIL NĂVODARI, UN NOU PROIECT e- Twinning

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=988050259513842&set=pcb.988050522847149

https://youtu.be/enBg7n1o-nU?si=ctk17jnjPoFiMdKx

In cadrul proiectului eTwinning Ambassadors of goodness Ziua Pământului a fost celebrată de elevii clasei a VIa E printr-un studiu atent al plantelor crescute chiar de ei. Elevii au învățat astfel ABC ul grădinăritului, au îngrijit și supravegheat vlăstarele. De asemenea, toate datele au fost atent notate într- un jurnal personal de fiecare elev.

 

https://youtu.be/enBg7n1o-nU?si=ctk17jnjPoFiMdKx

 

preloadergmoisil

ȘCOALA GRIGORE MOISIL NĂVODARI, UN NOU PROIECT

e-Twining

Începând cu data de 24 februarie 2024, școala noastră e implicată într-un nou proiect eTwinning. Partenere sunt 12 școli din 5 țări (România, Turcia, Spania, Georgia, Republica Moldova). Considerăm că acest proiect ni se potrivește „mănușă” având în vedere tematica lui: cooperează pentru „Holidays and Traditions”(vacanțe și tradiții).

https://www.facebook.com/photo?fbid=987381099580758&set=pcb.987381316247403

 

 

 

 

preloadergmoisil

Do you know how Robots feel?

 

           În cadrul proiectului eTwinning ” Do you know how Robots feel?” elevii Școlii gimnaziale ” Grigore Moisil” Năvodari au reciclat creativ și au realizat Roboti capabili să execute de la distanță – din Lituania și Turcia- comenzi punând astfel bazele programării într-un mod inedit. ” Armata de roboți” a fost atent evaluată de echipa de elevi care va pleca în următoarea mobilitate in cadrul Acreditării Erasmus pe care școala o detine. Dezvoltarea competențelor digitale, protecția mediului, simțul civic sunt doar câteva din obiectivele vizate de aceasta activitate care a îmbinat utilul cu plăcutul.

 

https://www.facebook.com/100049266320664/videos/395733319585805

preloadergmoisil

,,Healthy Food Healthy Life”

 

PROIECTUL e-TWINNING ,,HEALTHY FOOD HEALTHY LIFE”, LA FINAL
Proiectul eTwinning ,,Healthy Food Healthy Life”, din care Școala Gimnazială “Grigore Moisil” Năvodari face parte alături de Portugalia, Grecia si Turcia, a ajuns la final. Participanții, 4 țări, 9 școli și 12 profesori, au lucrat împreuna și au reușit să determine elevii să înteleagă cât de importante sunt un stil de viată sănatos, o alimentatie echilibrată, sportul și starea de bine.
Proiectul a debutat în martie 2023 și a presupus crearea unor experiențe de învățare prin care elevii explorează conexiunile dintre sursele alimentare, producție, cultură, consumul de alimente sănătoase și sănătatea organismului uman. Activitățile desfășurate au fost sursă de învățare pentru elevi dar au avut și valențe distractive, au fost oportunități de a-și dezvolta abilități alimentare sănătoase și de a-și modela un stil de viață benefic pe termen lung.
Diseminarea informației a fost făcută prin intermediul platformei eTwinning.
Școala noastră e onorată că a fost parte din acest proiect internațional, le mulțumim partenerilor pentru colaborare și elevilor pentru participare! Felicitări tuturor!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=809317034053833&set=pcb.809316154053921

 

,,Healthy Food Healthy Life”

 

Școala noastră face parte dintr- un proiect e-Twinning alături de 6 școli din Turcia, 1 școală din Portugalia și 1 scoală din Grecia. Până in aprilie 2023 școlile vor coopera pentru a găsi un logo potrivit pentru titlul proiectului ,,Healthy Food Healthy Life” vor realiza postere și activități care să promoveze nutriția sănătoasă și modul de viată echilibrat.

 

ZBORUL PRIETENIEI-FRIENDSHIP e-TWINNING FLIGHT 

din proiectul

Healthy Food Healthy Life

 

Activități derulate

  • Ziua VitamineiC
  • Ziua lactatelor
  • O farfurie echilibrată
  • Logo și postere
  • Poezie colectivă cu partenerii noștri din Turcia,Grecia și prtugalia în Zumpad
  • Sandwich-ul meu haios
  • Cât mai mult sport

 

Activitățile vor respecta agenda.

https://www.facebook.com/photo?fbid=773114124340791&set=pcb.773114807674056

https://www.facebook.com/photo/?fbid=793276948991175&set=pcb.793277112324492preloadergmoisil

 

  1. National and Traditional Food – Finland, France, Romania

About the project

Firstly, all students update their profiles on Twinspace with basic information about themselves.
Secondly, the students in each country will be divided into groups. Each group will do a presentation on one national or traditional food of their home country. Preferable is that the presentation includes video and audio but pictures and text are also acceptable. These presentations will be shared online through Twinspace.
Finally, all the students will watch the presentations of the other groups and comment on them.
If we have time, we will gather the recipes into an international cookbook.

Aims

One aim of the project is for students to learn about other cultures and do cultural exchange, in this case more precisely on cuisine. The aim is also to develop students’ English skill since the presentations will be done in English. The project also aims to give students a chance to connect with youngsters from different countries.

Work process

The project will start in September 2016. The introduction on Twinspace and profile updates will be done latest in October 2016. The presentations will be shared online latest in February 2017. The presentations will be watched and commented latest in April 2017.
Each school will divide their students into groups and supervise the work on their half. The students can decide themselves which food they will present.

Expected results

We don’t think we will produce any public material. If we have time we will create an international cookbook for our own use, to be shared to the students and perhaps within each school. We hope to increase internationality in our schools

 preloadergmoisil

2. Let us discover your archeological site

About the project

We’d like to discover archeological sites in other countries.
Our school is near Olbia archeological site. We’d like to make you discover this site. You’ll be able to read articles written by our pupils .
The aim of our project is to improve their English, know about Greek and Roman times and exchange knoledges with international pupils.

Aims

The skills we hope our pupils will gain are:
– Learn vocabulary
– Learn about historical facts
– Use ICT
– Write in English
– Exchange with pupils from foreign countries
– Learn about geography

Work process

The first part (September/October): The pupils introduce themselves and present their archeological site.
In turn, we exchange information about the sites every two months approximately. The project will evolve as the partners share the pupils’ work.

Expected results

We are planning to use Twinspace to share information and Olbia archeological site resources .

 

https://www.facebook.com/100049266320664/videos/1378462786030011