ACTIVITATE DE EDUCAȚIE RUTIERĂ

,, SEMNE BUNE STRADA ARE! „,31 mai 2024

?In Școala „Grigore Moisil” Năvodari s-a desfășurat acivitatea de educație rutieră cu tema ,,Semne bune strada are!”.
?Elevii din ciclul primar (clasele IB, IC, a IV-a A)au aflat semnificația indicatoarelor rutiere, dar si regulile pe care trebuie să le respectăm pentru a fi în siguranță pe stradă, astfel încât aceasta să ne fie ,,prieten”, nu ,,dușman”!
? A fost o activitate interactivă, interesantă, din care copiii au avut multe de învățat. De asemenea, și-au reamintit lucruri pe care le știau deja.
?Partener în această acțiune a fost Poliția Locală Năvodari, serviciul rutier, reprezentată de domnii Cărăbăneanu Ionel și Marinescu Adrian.
?‍✈️Au fost implicați 75 elevi, din clasele I B- înv. Diana Adam, I C- înv. Elena Calcan și a IV-a A- înv. Cătălina Stoiu.
Responsabil Educație rutiera- prof.înv.primar, Mariana Mita.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1053819586270242&set=pcb.1053821002936767

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fobservatorconstanta.ro%2F2024%2F06%2F01%2Feducatie-rutiera-in-scolile-din-navodari%2F%3Ffbclid%3DIwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1yAR7b8XDjTGIXp0r-CjQgYMwOvM8nZW0AF4Hyf2Ad7_NAGt0s59ARlIs_aem_AbOw7zFMccTI717TAHchPvf-eR2gFZJaL7jBHlOzZtnrxi5-biITdJW9N0sigdlk5fRtsCfU95mPekpeaT7AdPsQ&h=AT0k7icxNGN1S8_2o16II6dTvXabkLo3ZKFjo_Ju-auTU05AOcZV2spiKcdZHQHe4eEc5LSl5sx8dO_b6A8DQNQbBetyK1lL7qU7L_R0Vs7gdBhtOjh2wpqmN4U4MoJcDg&__tn__=%2CmH-R&c[0]=AT0zidZhmlb2Ddr0Cr7hkQ7bgE4VLcdzoWCALus22SSY4qhdbTpcKyMtQkgYwZTKtqDE_3_vzCqlfvlJu5vDrFBGioqB9hwN4yiBKiHNZIXQrfaXi0R2DjVWC3yUZQpxvQY9G2BZRA6afT98zpM5E-ZkhGa7iluHXs7gPD8t8_nLsN3UXWYgKLMQOkOBQvqEZr7F9KhhDIFuQIHsVl8PImdg1noolsrvz5OgAg

ACTIVITATE DE EDUCAȚIE RUTIERĂ

,,STRADA-PRIETEN SAU DUȘMAN”,24 mai 2024

?In Școala „Grigore Moisil” Năvodari s-a desfășurat acivitatea de educație rutieră cu tema ,,Strada-prieten sau dușman”.
?Elevii din ciclul primar au aflat semnificația indicatoarelor rutiere, dar si regulile pe care trebuie să le respectăm pentru a fi în siguranță pe stradă, astfel încât aceasta să ne fie ,,prieten”, nu ,,dușman”!
? A fost o activitate interactivă, interesantă, din care copiii au avut multe de învățat. De asemenea, și-au reamintit lucruri pe care le știau deja.
?Partener în această acțiune a fost Poliția Locală Năvodari, serviciul rutier, reprezentată de domnii Cărăbăneanu Ionel și Boncu Viorel.
?‍✈️Au fost implicați 72 elevi, din clasele I A- înv. Mariana Mita, I E- înv. Dumitrache Mădălina și a II-a D- înv. Popa Tudorița.
Responsabil Educație rutiera- prof.înv.primar, Mariana Mita.

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1049249366727264&set=pcb.1049249876727213

 

ACTIVITĂȚI DEDICATE SIGURANȚEI ÎN ȘCOALĂ

24 mai 2024,
CLASA a IV-a D, coordonată de profesor Raluca Roșoagă, a susținut o activitate foarte frumoasă despre siguranța în școală !
Activitățile fac parte din seria proiectelor antibullying pe care școala noastră le desfășoară în mod regulat.
ÎNCURAJĂM COMUNICAREA PAȘNICĂ ȘI PRIETENIA! ??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?
STOP BULLYING! ⛔

ACTIVITĂȚI DEDICATE SIGURANȚEI ÎN ȘCOALĂ

23 mai 2024
CLASA a IV-a C, coordonată de profesor Gabriela Pătrănoiu, a susținut o activitate foarte frumoasă despre siguranța în școală !
Activitățile fac parte din seria proiectelor antibullying pe care școala noastră le desfășoară în mod regulat.
ÎNCURAJĂM COMUNICAREA PAȘNICĂ ȘI PRIETENIA! ??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?
STOP BULLYING! ⛔

ACTIVITĂȚI DEDICATE SUSȚINERII COMUNICĂRII ȘI PRIETENIEI

17 mai 2024
CLASA I A, coordonată de profesor Mariana Mita, a susținut o activitate foarte frumoasă despre prieteni și prietenie! Tema: Cum ne alegem prietenii?
Activitățile fac parte din seria proiectelor antibullying pe care școala noastră le desfășoară în mod regulat.
ÎNCURAJĂM COMUNICAREA ȘI PRIETENIA! ??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?
STOP BULLYING! ⛔

ACTIVITĂȚI DEDICATE SUSȚINERII COMUNICĂRII ȘI PRIETENIEI

16 mai 2024
CLASA a II-a C, coordonată de profesor Iulia Heroiu, a susținut o activitate foarte frumoasă despre prieteni și prietenie! Tema: Cum să mă comport pentru a avea prieteni?
Activitățile fac parte din seria proiectelor antibullying pe care școala noastră le desfășoară în mod regulat.
ÎNCURAJĂM COMUNICAREA ȘI PRIETENIA! ??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?
STOP BULLYING! ⛔

ACTIVITĂȚI DEDICATE SUSȚINERII COMUNICĂRII ȘI PRIETENIEI

15 mai 2024
CLASA ID, coordonată de profesor Elena Șandru, a susținut o activitate foarte frumoasă despre prieteni și prietenie!
Activitățile fac parte din seria proiectelor antibullying pe care școala noastră le desfășoară în mod regulat.
ÎNCURAJĂM COMUNICAREA ȘI PRIETENIA! ??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?
STOP BULLYING! ⛔

SĂ EXMATRICULĂM VIOLENȚA!

 

 

 În urma propunerilor Comisiei pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității, au fost desfășurate următoarele activități:

 

  1. 1. Oferă un exemplu
  • Coordonatorul activității: prof.înv.primar Tănase Elena
  • Data desfășurării: 10 martie 2021
  • Locul desfășurării: sala de clasă
  • Grupul țintă: elevii clasei a II-a D
  • Scopul activității: Dezvoltarea cunoștințelor despre modalități de combatere și de prevenire a violenței în vederea promovării non-violenței și a stopării fenomenului de violență sub orice formă.
  1. Cine este vinovatul?
  • Coordonatorul activităţii: profesor înv.primar Chirițescu Mariana
  • Data desfăşurării: 25 martie 2021
  • Locul desfăşurării: sala de clasă
  • Grupul ţintă: elevii clasei pregătitoare A
  • Scopul activității: Identificarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violența.
  1. Cine este vinovatul?
  • Coordonatorul activităţii: profesor inv. primar Popescu Luiza
  • Data desfăşurării: 29.03.2021
  • Locul desfăşurării: sala de clasă
  • Grupul ţintă: elevii clasei a II a E
  • Scopul activității: : Identificarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violenţa.

                                                                                          Responsabil,

                                                                                          Prof.înv.primar  Chirițescu Mariana

 

 

      În urma propunerilor Comisiei pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție și discriminării în mediul școlar și promovarea interculturalității, au fost desfășurate următoarele activități:

 

  1. 1. Cum afectează violența copiii?
  • Coordonatorul activităţii: prof.Calcan Elena șin prof.Adam Diana
  • Data desfăşurării: 10 octombrie 2020
  • Locul desfăşurării: amfiteatru
  • Grupul ţintă: elevii claselor a III a C și a III-a B
  • Scopul activității: Dezvoltarea cunoștințelor despre modalități de combatere și de prevenire a violenței în vederea promovării non-violenței și a stopării fenomenului de violență sub orice formă.
  1. Să spunem NU violenței!
  • Coordonatorul activităţii: profesor înv.primar Țărnă Gabriela Carmen
  • Data desfăşurării: 20 octombrie 2020
  • Locul desfăşurării: sala de clasă
  • Grupul ţintă: elevii clasei a IV-a B
  • Scopul activității: Identificarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violenţa.
  1. Așa da, așa nu!
  • Coordonatorul activităţii: profesor inv. primar Ivan Elena
  • Data desfăşurării: 23 octombrie 2020
  • Locul desfăşurării: sala 22
  • Grupul ţintă: elevii clasei a II a A
  • Scopul activității: Dezvoltarea cunoștințelor despre modalități de combatere și de prevenire a violenței în vederea promovării non-violenței și a stopării fenomenului de violență sub orice formă.
  1. Pumnul nu te face mare!
  • Coordonatorul activităţii: Trucă Gabriela Ionela
  • Data desfăşurării: noiembrie.2020
  • Locul desfăşurării: sala de clasa
  • Grupul ţintă: elevii clasei I A
  • Scopul activității: Activitatea îşi propune să convingă elevii că pumnul, violeța nu te fac mare și să stabilească unele reguli pe care trebuie să le învățăm pentru oprirea pornirilor agresive.
  1. Cum evităm actele de violență?
  • Coordonatorul activităţii: profesor înv.primar Șandru Elena
  • Data desfăşurării: 20 noiembrie 2020
  • Locul desfăşurării: online
  • Grupul ţintă: elevii clasei a III-a D
  • Scopul activității: Identificarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violenţa.
  1. Cum evităm actele de violență?
  • Coordonatorul activităţii: profesor înv.primar Brînduș Margareta
  • Data desfăşurării: 21 noiembrie 2020
  • Locul desfăşurării: sala de clasă
  • Grupul ţintă: elevii clasei a II-a B

Scopul activității: Identificarea regulilor de comunicare în activitatea școlară.

  1. 9. Respectarea normelor morale!
  • Coordonatorul activităţii: prof. înv. primar Matei Andreea Bianca
  • Data desfăşurării: 18 decembrie 2020
  • Locul desfăşurării: online
  • Grupul ţintă: elevii clasei a IV-a E
  • Scopul activității Dezvoltarea cunoștințelor despre modalități de combatere și de prevenire a violenței în vederea promovării non-violenței și a stopării fenomenului de violență sub orice formă.
  1. Să spunem NU violenței!!
  • Coordonatorul activităţii: prof. Pătrănoiu Xenia Gabriela,prof.Mocanu Viorica
  • Data desfăşurării: 27 ianuarie 2021
  • Locul desfăşurării: online
  • Grupul ţintă: elevii claselor I C și I B
  • Scopul activității: Identificarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violenţa.
  1. Să prevenim actele de violență!
  • Coordonatorul activităţii: profesor înv. primar Preșa Ramona Georgiana și prof. Mita Mariana
  • Data desfăşurării:26 ianuarie 2021
  • Locul desfăşurării: online
  • Grupul ţintă: elevii claselor pregătitoare E și a III-a A
  • Scopul activității: Identificarea și evitarea tipurilor de agresivitate manifestată în şcoală/clasă și descoperirea alternativelor de conduită, care să înlocuiască violenţa.

                                                                                          Responsabil,

                                                                                          Prof.înv.primar Chirițescu Mariana

         Activitate ,,bulling” fata de copii si persoane varstnice, clasa a II a E dar si ,,Bune practici”.
26 elevi, jocuri de rol, discutii pe marginea activitatii, desene, idei si impresii prezentate in fata clasei.

 

ACTIVITATE DE EDUCAȚIE RUTIERĂ

                                     ,,STRADA-PRIETEN SAU DUȘMAN”??????

?In Școala „Grigore Moisil” Năvodari s-a desfășurat acivitatea de educație rutieră cu tema ,,Strada-prieten sau dușman”.
?Elevii din ciclul primar au aflat semnificația indicatoarelor rutiere, dar si regulile pe care trebuie să le respectăm pentru a fi în siguranță pe stradă, astfel încât aceasta să ne fie ,,prieten”, nu ,,dușman”!
? A fost o activitate interactivă, interesantă, din care copiii au avut multe de învățat. De asemenea, și-au reamintit lucruri pe care le știau deja.
?Partener în această acțiune a fost Poliția Locală Năvodari, serviciul rutier, reprezentată de domnii Cărăbăneanu Ionel și Boncu Viorel.
?‍✈️Au fost implicați 72 elevi, din clasele I A- înv. Mariana Mita, I E- înv. Dumitrache Mădălina și a II-a D- înv. Popa Tudorița.
Responsabil Educație rutiera- prof.înv.primar, Mariana Mita.